Nekromanti [SPOILER] SL's only [SPOILER]

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Har ju köpt V&N och nu undrar jag vilken lägre eller högre vandöd som ni tycker e coolast och kommer att använda först?

Själv så tycker jag Dödsväktare.

Riktigt snygga bilder och illustrationer!!!
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Vilken jag kommer andvända först?? Bra fråga.... Troligen några av de lägre och inte spec. skillade, eller snarare inte de faligaste, början nog med Zombies och Skelletons när de kommer med. Men jag håller med om att Dödsväktarna e bland de hårdaste, om man nu ska bedömma dem så....
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Har haft V&N i ett tag nu... det första jag kastade ut var... hmm.. ett dussin zombier tror jag ... sedan var det ett antal skelett och sedan slängde jag ut en Lamia. Men det var allt, än så länge..
 

Dizzy

Veteran
Joined
23 May 2000
Messages
162
Location
växjö
ZOMBIES !!!

Zombies är nog det absolut roligaste man kan ha med från denna boken. Stora hemska saker är redan från början stora hemska saker, men zombies... Här har man verkligen något att jobba med. Tänk er själva ett äventyr inspirerat av Living dead eller nån liknande asgo gammal 80 - talsskräckis =) Urcoolt. Här kan man få spelare att känna sig övermäktiga et tag tills de får se en hel kyrkogård röra på sig. Få spelarna att i vild panik susa in i vaktmästarskjulet, och vad är det första de får höra då de stängt dörren bakom sig? JO! Uuuuurrmmhhhh från den Zombifierade dödgrävarn och dennes anhang som suttit därinne och gnagt på prästens ryggrad. Hur kul som helst IMHO
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Belial

Dödsväktaren är mycket töntig och opassande för Eon, imo.

Generellt sett älskar jag väl inte direkt modulen överhuvudtaget, men Belialen tyckte jag var en intressant idé, som passade väl i Eon.

- Ymir, tycker till.
 

Zalpurgius

Veteran
Joined
24 Oct 2001
Messages
129
Location
Tidaholm
Re: Belial

Neeeej...dödsväktare väcker gamla Diablo minnen till liv.

Hur som, tycker jag Dödsgasten är hyfsad. Även om utsmyckade zombies är grymma
 
Top