Mekanurg Akktu stakki Joined 17 May 2000 Messages 9,044 Location Port Kad, The Rim 9 Aug 2011 #1 Äntligen är min första fantasyroman klar. Mer här >>>
solvebring Superhero Joined 19 Mar 2004 Messages 13,027 Location Fellingbro/Arboga 9 Aug 2011 #2 Woohooo! Vad skoj. Ser fram emot att läsa den. Grattis till det slutförda verket.
K kefka Hero Joined 17 May 2000 Messages 802 9 Aug 2011 #3 Spännande, och grattis . Alltid roligt med fantasyböcker skrivna pà svenska. Finns baksidetexten att läsa? Hur ser omslaget ut?
Spännande, och grattis . Alltid roligt med fantasyböcker skrivna pà svenska. Finns baksidetexten att läsa? Hur ser omslaget ut?
Mekanurg Akktu stakki Joined 17 May 2000 Messages 9,044 Location Port Kad, The Rim 9 Aug 2011 #4 kefka said: Spännande, och grattis . Alltid roligt med fantasyböcker skrivna pà svenska. Finns baksidetexten att läsa? Hur ser omslaget ut? Click to expand... Läs och skåda i min blogg>>>
kefka said: Spännande, och grattis . Alltid roligt med fantasyböcker skrivna pà svenska. Finns baksidetexten att läsa? Hur ser omslaget ut? Click to expand... Läs och skåda i min blogg>>>