Nekromanti Spindel, spindel på väggen där

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Du har missat Unbreakable och The Shadow. Samt Punisher (om man ens kan nämna filmen utan att skämmas). Och "Titta han flyger". Tv-serien alltså. ;-)

/Daniel
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Du har missat Unbreakable, Supergirl (woman?), Flash (?), Hulk-filmerna och The Shadow. Samt Punisher (om man ens kan nämna filmen utan att skämmas). Och "Titta han flyger". Tv-serien alltså. ;-)

/Daniel
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,905
Location
The Culture
TV-serier

Ska vi börja snacka TV-serier så finns det plötsligt riktigt bra sådana med superhjältar. Både den tecknade Batman och Superman (på kanal 5 8:55 lördag respektive söndag) är riktiga höjdare! De svenska rösterna är dock ganska oengagerade.

/tobias
 
Joined
5 Feb 2001
Messages
273
Location
Göteborg (om det inte ändrats igen).
nanananananana...

...Batman...

Jag har ju väntat sen jag var elva eller nåt nu på att den "otecknade" Läderlappen och Robin skall visas i svensk tv igen. Jag vill se "mig" i lila cylinderhatt igen!

*Suck*

Sen finns ju den fantastiska "Nightman"... Och hulkentvserien förstås. Och några till, kanske.

mvh,
mho
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: nanananananana...

Menar du den tvserien där en lönnfet Adam West rusar runt och varje gång någon får på nöten så står det "Tjoff" i rutan? Ty den var ju kunglig!


Storuggla, biif, smock, pow!
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,482
Location
Helsingborg
I en av hulkenfilmerna är dessutom Daredevil med..
Captain America, Blixt Gordon, Rocketeer, Sailor Moon och M.A.S.H. (hawkeye är ju med, ehe ehe)..

~Är dock lite osäker på om filmen eller serietidningen kom först eftersom [color:448800]Han</font color=448800> är inte såå insatt i de serierna
 
Top