Nekromanti Spindel, spindel på väggen där

Du har missat Unbreakable och The Shadow. Samt Punisher (om man ens kan nämna filmen utan att skämmas). Och "Titta han flyger". Tv-serien alltså. ;-)

/Daniel

Du har missat Unbreakable, Supergirl (woman?), Flash (?), Hulk-filmerna och The Shadow. Samt Punisher (om man ens kan nämna filmen utan att skämmas). Och "Titta han flyger". Tv-serien alltså. ;-)

/Daniel

TV-serier

Ska vi börja snacka TV-serier så finns det plötsligt riktigt bra sådana med superhjältar. Både den tecknade Batman och Superman (på kanal 5 8:55 lördag respektive söndag) är riktiga höjdare! De svenska rösterna är dock ganska oengagerade.

/tobias

nanananananana...

...Batman...

Jag har ju väntat sen jag var elva eller nåt nu på att den "otecknade" Läderlappen och Robin skall visas i svensk tv igen. Jag vill se "mig" i lila cylinderhatt igen!

*Suck*

Sen finns ju den fantastiska "Nightman"... Och hulkentvserien förstås. Och några till, kanske.

mvh,
mho

Re: nanananananana...

Menar du den tvserien där en lönnfet Adam West rusar runt och varje gång någon får på nöten så står det "Tjoff" i rutan? Ty den var ju kunglig!

Storuggla, biif, smock, pow!

I en av hulkenfilmerna är dessutom Daredevil med..
Captain America, Blixt Gordon, Rocketeer, Sailor Moon och M.A.S.H. (hawkeye är ju med, ehe ehe)..

~Är dock lite osäker på om filmen eller serietidningen kom först eftersom [color:448800]Han</font color=448800> är inte såå insatt i de serierna

Back