Nekromanti Speltestare sökes

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Hej alla,

jag håller på att utveckla ett rollspel som heter Paradiset. Det är ett "Wastelandslikande" rollspel där huvudpersonerna tillhör spillrorna av en mänsklighet som lämnad på jorden.

Nu skulle jag behöva 2 eller 3 spelgrupper som testar spelet, främst då spelsystemet. Det är ett traditionellt spel med inslag av friform/indie.

Är du och din spelgrupp intresserad?

PM:a mig.

Tack och hej.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Tack ni som har hört av er.

Jag ser fram emot era kommentarer, synpunkter och allmänna feedback.

Det ni har fått är en introduktion till Paradiset med en kort världsbeskrivning tillsammans med reglerna för att skapa en huvudperson samt systemet för handlingar.

Det som ni kanske saknar är reglerna för konflikter (strid, sociala samt mentala) och dom lovar jag att leverera till er inom kort. De är enkla och följer samma mall som övriga handlingar.

Ni får kontakta mig via mail, PM eller lägga ut era kommentarer i denna tråd. Alla går lika bra. Jag kan också sätta upp en gmail-chat där alla kan få delta men det kan vi vänta lite med.

Är det fler som är intresserad av mitt rollspel Paradiset och som vill speltesta det eller läsa det, så hör av er. Det finns fortfarande möjlighet att lägga vantarna på en beta-PDF.

// Andy
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Lägg upp den här så kan de som har lust läsa och ge respons göra det?
NEj, jag har ingen lust att sprida den så.

Men tack för länken, den kan komma till användning vid andra tillfällen.
 
Top