Nekromanti Spelmarknad vår 2013 - kom och sälj ditt rollspel!

Zimeon

Magister Katt
Joined
31 Mar 2013
Messages
255
Location
Åkersberga
Hejsan,

Sent ska syndaren vakna och sent ska arrangören av Spelmarknad posta på rollspel.nu. Mina ursäkter för att jag inte gjort det tidigare.

Jag tänker låta hemsidan tala för sig själv, men Spelmarknad är ett initiativ för att få hemmasnickrare av rollspel och brädspel att inte bara sitta med sina word-dokument och idéer, utan göra klart dem. För på Spelmarknad säljer man nämligen sina produkter.

Egna rollspel, egna rollspelsäventyr, egna rollformulär, egna spelledarskärmar, ALLT som är rollspelsrelaterat. Det kostar 50 kronor för att ha ett bord på Spelmarknad, och denna kostnad är mest bara en markering.

Spelmarknad vår 2013 är andra gången; höst 2012 hölls i Skrapan i Stockholm och drog c:a 350 besökare. Spelmarknad kommer att hållas två gånger per år, samt gästspela på så många spelkonvent som orkar vara med. Spelmarknad ordinarie hålls i Stockholm.

Spelmarknad vår 2013 hålls lördagen den 20 april i Stockholm. Det är gratis inträde, men 50:- för utställare. Sista datum för anmälan är den 10 april (senare än så kan man komma ändå, men får inte vara med i katalogen).

www.spelmarknad.org.
 

Zimeon

Magister Katt
Joined
31 Mar 2013
Messages
255
Location
Åkersberga
For what it's worth, så är Spelmarknad även en begagnat-loppis. Så har ni gamla rollspel ni vill bli av med, så är det bara att komma dit.
 
Top