Nekromanti Spelledarskärm

illuzive

Veteran
Joined
8 Aug 2018
Messages
155
Hej,

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av mitt intresse för en spelledarskärm till Hjältarnas Tid. Nu kanske det inte är ett den typen av spel som har massor av tabeller och saker som inte går att memorera - utan jag tänker mig något mer i stil med de referensblad som följde med till Järn. Det känns även som en naturlig komponent att samla information på då det skapas mer material (t.ex. Hjältarnas Väg, som jag antar kommer bidra med mycket nyttiga saker).

Även om man kan sammanställa sådana saker själv, så skulle jag gladeligen betala för en skärm då jag förutsätter att den skulle vara sjukt snygg och ha en fantastisk panorama-bild på framsidan.

Jag har dock misstankar om att detta inte kommer bli av, då det skulle bli en väldigt liten skärm om den skulle få plats i boxen. Men det kanske är en aningen marginellt större chans om det märks att det finns ett intresse i alla fall.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Ju mer intresse som finns, desto större är risken att det händer.

Jag har planer för en temporär grej, som jag tänkte ta itu med när jag har tid över och som omfattar lite hemmapyssel med kartong, tejp och klister.
 

illuzive

Veteran
Joined
8 Aug 2018
Messages
155
Det låter intressant! Då håller jag tummarna för att du faktiskt får tid över inom en snar framtid.
 

illuzive

Veteran
Joined
8 Aug 2018
Messages
155
Bumpar den här tråden då det gått ett tag och jag är nyfiken på om Krille fastnat i klistret eller inte. ;-)
 
Top