Nekromanti spelledarskärm försenad

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Inget annat sett så jag räknar med att den släpps inom 5 dagar, tjohooo! :D
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Den ska vara ute långt innan GothCon. Skärmen och terängbrickorna är klara, men vi måste speltesta systemet för vagnar ett par gånger till. Så svaret på din fråga är att du kommer kunna köpa den på GothCon eller tidigare om du vill.

/Anders & Tove
 
Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
Nå, kunde man köpa den på GothCon? Jag var inte där men har förhandsbeställt och undrar om jag kan förvänta mig den i brevlådan snart. Vågar man hoppas på leverans denna vecka?
 
Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
Jag är såklart glad för er skull, men också bitter över att jag inte fått min. Oklart vilken av dessa två känslor som är starkast.

@Gillbringarna, när tror ni att den kommer skickas ut till oss stackare som bor i Stockholm och har barn och som därför inte kan vara med på GothCon?
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Vi räknar med att skärmen ska kunna skickas ut imorgon. Vi fick en liten leverans direkt från tryckeriet till GothCon, varav en stor del gick till personer som hade förbeställt och hämtade ut på plats. Den stora leveransen från tryckeriet skulle ha anlänt i slutet av förra veckan, men eftersom vår distributör befann sig på GothCon då ska leveransen komma idag.

/Anders & Tove
 
Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
Overkligt bra! Vi ska spela i helgen och det vore ju nästan för bra om den hann dimpa ner i brevlådan innan dess.

Vill passa på att säga att vi också har haft otroligt kul när vi spelat Western. Tack för ett mycket bra spel!
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Vad trevligt. Jag ska beställa den vid tillfälle. Hur går det med den efterlängtade vapenkortleken och postorderkatalogen?
=)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Fick min skärm igår jag med (Göteborgstrakten). Innehållet är så galet bra, den här kommer användas i spel! Underbart att kunna starta med jaktreglerna nu med eftersom korten kom med skärmen! :D
 
Top