Söker spelgrupp Spelledare söker spelare i Lund

Gonnagle

Veteran
Joined
28 Mar 2017
Messages
24
Location
Lund
Hej!
Gammal spelledare som fortfarande spelar med sitt gamla gäng ungefär en gång om året. Skulle vilja göra det mer.
Just nu mest sugen på Drakar och demoner 23, men har också, Kopparhavets kapare, Järn och The Troubleshooters.
Spelar uteslutande IRL.
 

Izze65

Veteran
Joined
9 Oct 2023
Messages
1
Hej! Vi är ett gäng spelare i Lund som möts och lirar flera ggr i månaden. Vi är sådär 12-14 spelare uppdelat i två grupper men det skiftar. Vi spelar till 90% DnD 5e, men vi lirar lite Pathfinder 2. Ålder spelar ingen roll, vår yngsta är 20 och vår äldsta är 65, sen fördelas åldrarna. Jag såg din annons här och blev nyfiken. Det är alltid kul med nytt folk. Så om du är intresserad kan du höra av dig.
Min email: izze65@hotmail.se
/Thomas
 

hämnarn

Veteran
Joined
11 Dec 2023
Messages
1
Hej, blev det något av detta? Jag är också sugen på Drakar och Demoner och någon behöver folk!
 

Gonnagle

Veteran
Joined
28 Mar 2017
Messages
24
Location
Lund
Hej!
Ja,det blev det. Hittade ett litet spelgäng som snart ska träffas för andra gången
 

CJT

Veteran
Joined
10 Aug 2022
Messages
13
Location
Lund
Hej! Jag är en gammal erfaren rollspelare som inte fått spela på ett tag! :) Skulle gärna vara med och spela DoD23! Finns det plats för mig kanske? /C
 

Gonnagle

Veteran
Joined
28 Mar 2017
Messages
24
Location
Lund
Hej! Jag är en gammal erfaren rollspelare som inte fått spela på ett tag! :) Skulle gärna vara med och spela DoD23! Finns det plats för mig kanske? /C
Tyvärr inte just nu.
Finns en tråd på Discord för rollspel i Lund/Malmö kolla där
 
Top