Nekromanti Spelledare söker grupp

Ecleptomania

Veteran
Joined
13 Apr 2009
Messages
55
Location
Haninge, Svea Rike
Hej, mitt namn är Kitten och jag är en spelledare i Stockholmsområdet som har en permament spelgrupp, jag och spelgruppen har hängt ihop i många år nu och vi har den senaste tiden givit oss ut på den vilda värld som är rollspelsskapande. Just nu så är vårt eget rollspel i någon form av Alpha-stadie, vad det innebär är att världen är i stort sätt klar, det är bara alla detaljer och alla balanseringar som skall fixas samt skrivas ner.

Lite snabbt om mig; Jag är 24 år gammal, jag har aspergers men jag lovar att jag är snäll och trevlig, jag har spelledit rollspel i över 10 års tid, under min karriär så har vi provat på dem flesta rollspel på marknaden, men vi har i gruppen fått kärlek till - Eon, World of Darkness (VtM och VtR), Legend of the Five Rings och mycket mer.

Vår spelvärld: Just nu så är vår värld ingame begränsad till en kontinent, men kontinenten är bara en del av hela världen. Teknologinivån är någonstans mellan riddartiden och renässansen på den karga plats som kallas Noordhland. Till Noordhland så har vi en simpel karta klar, vi har information om alla länder, alla raser och det som vi själva känt har varit viktigast av allt, alla kulturer och religioner. Noordhland är en plats där döden är ett faktum, livet är kallt och hårt och Noordhland lämnar ingen plats för hjältar (Så att säga). Det som för mig är av intresse är att få spelleda den här världen i sann alpha eller beta anda, dvs ha en till spelgrupp som är involverad i att hjälpa till att skapa och arbeta med det projekt som vi kallar Noordhland.

Om det finns intresse av att veta mer (Jag har ju medvetet lämnat massa information ute) så är det bara att höra av sig:

Anthony.Raveneye@gmail.com - Det är min mailadress, jag är inte jätte bra på att kolla mail varje dag men jag kollar lite då och då i alla fall.
073 582 82 18 - Mitt mobilnummer, det är bara ringa, skicka helst ett sms innan så jag vet vad det är om. :)
 
Top