Nekromanti SPELKONVENT I STUVSTA

Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Ska bli kul!

Som Anders säger blir det möjlighet att prova på Morwhayle RPG, vi testkör ett av spelets fem introäventyr.

Coolt att Stövelkatten kör Svavelvinter!
 

Yellow Fellow

Veteran
Joined
12 May 2012
Messages
26
Location
Sundbyberg/Stockholm
Vilket roligt initiativ! Jag kommer gärna. Är kusligt rollspelssugen. Hade jag haft tid/ork hade jag även kunnat vara spelledare, men skolan suger musten ur mig just nu. Har ej facebook, därför anmäler jag mitt intresse här, hoppas det går bra!
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Hej Yellow Fellow,

vad kul att du kommer. Din intresseanmälan är mottagen och du är varmt välkommen.

Det kommer att bjudas på brädspel, rollspel och kortspel tillsammans med rapport från den stora spelmässan i Essen och en presentation av det kommande rollspelet Morwhayle från Fria Ligan.

Vi ses om några veckor.

/Andy på Lekberg's
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Ni har väl inte glömt bort Lekberg's Board Game Day nu på lördag, 14.00-22.00 i Stuvsta stationshus.

Kom förbi och spel ett spel eller stanna hela eftermiddagen och kvällen och spela många spel.

Alla är varmt välkomna. Men skynda dig, lokalen har tyvärr begränsat antal platser.

/Andy
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Hade varit askul att dyka upp – men tyvärr passar min lillsyrra på att fylla 30 och dessutom namnge mitt allra färskaste syskonbarn just på lördag.

På vischan.

Utanför Järlåsa.

Utanför Uppsala.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Kul, du är välkommen Vitulv.

Om du vill och har lust så får du gärna ta med grejer för att köra en Dungeon of Doom (med Pathfinder-stuff eller kanske något favorit-old-school-rpg), nu när Dante inte kommer att vara på plats!

/Andy
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,910
Andy said:
Kul, du är välkommen Vitulv.

Om du vill och har lust så får du gärna ta med grejer för att köra en Dungeon of Doom (med Pathfinder-stuff eller kanske något favorit-old-school-rpg), nu när Dante inte kommer att vara på plats!

/Andy
Hmm, jag ska fundera på det, men jag kan inte garantera något. Jag skulle iofs kunna köra lite Rappan Athuk med level 1-rollpersoner. Kommer inte att kånka med mig en massa terräng, utan det får i så fall räcka med stridsmatta.

Finns intresse?
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Inga krav och jag tror absolut att intresse finns. Jag skulle gärna vara med på en omgång.

Du gör som du vill men det finns både plats och tid om det är så att du vill köra lite Rappan Athuk.

/Andy
 
G

Guest

Guest
Vitulv said:
Andy said:
Kul, du är välkommen Vitulv.

Om du vill och har lust så får du gärna ta med grejer för att köra en Dungeon of Doom (med Pathfinder-stuff eller kanske något favorit-old-school-rpg), nu när Dante inte kommer att vara på plats!

/Andy
Hmm, jag ska fundera på det, men jag kan inte garantera något. Jag skulle iofs kunna köra lite Rappan Athuk med level 1-rollpersoner. Kommer inte att kånka med mig en massa terräng, utan det får i så fall räcka med stridsmatta.

Finns intresse?
Hell yes!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,466
Location
Stockholm

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,910
Jag tror vi kan avklistra den här tråden nu :gremsmile:
 
Top