StradhLestat
Swashbuckler
Ínte många dagar kvar nu...till en helg som jag håller som ett av årets höjdpunkter!
Ses på puben!
Ses på puben!
Hm, vi är flera som trott att du varit på pubarna, men utklädd i olika utstyrslar varje gång? Fast som Franz Anka blir du lätt igenkänd.Jag har också varit dålig på att dyka upp sen i vintras. För mig har det snarare haft att göra med att saker kommit emellan i sista stund. Men imorgon hoppas jag att allt ska falla på plats och att jag ska kunna dra dit och dricka öl och äta korv och tjöta rollspel med er alla![]()
Meh, du får ju inte avslöja mig!Hm, vi är flera som trott att du varit på pubarna, men utklädd i olika utstyrslar varje gång? Fast som Franz Anka blir du lätt igenkänd.
Vare sig man kongressar eller inte, så är man hjärtligt välkommen på pubben!!Jag kommer på pub men inte kongressen.
Borde vara där från ca 16:15.Rastlös själ börjar röra sig inåt stan nu...ja jag kommer vara löjligt tidig![]()
Kalle anka underdel som utlovat?
Liverapporterar du från ditt toalettbesök?Ska bara torka så är jag på väg.
Från duschen. Men så gränslös som jag är så kunde det varit från toaletten också.Liverapporterar du från ditt toalettbesök?