Spelkongress 2023

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Är det några här som ska dit?
jag kommer drälla runt på panelsamtalen hela dagen...att "tävla" tilltalar mig inte...så inga spelpass inbokade,.,,,, och sedan "Lyxig Buffe" på kvällen....
Har en spelkompis från Göteborgsområdet som kommer upp och är med också....som övernattar hos mig.... Jag är gräsänkling, då Sambo och Goblin passar på att åka till "Westeros" över helgen ;)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,565
Location
Rissne
Jag ska nog försöka dyka upp. Som vanligt på konvent ska jag nog inte boka in mig på några pass om jag slipper, utan fokuserar på att träffa folk och prata strunt.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Ja du hör väl till "kreatörerna" ;)
Som vi vanliga dödliga får mingla med till middagen om vi köpte dyr nog biljett ;)
Jag kan fixa en billig biljett till ett alternativt arrangemang så får du träffa en av författarna OCH killen som gjort layouten!

(hoppas ni får mer värde ut av lyxbiljetten än att hänga med mig och Dante ... igen ... :D)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,566
Jag ska dit. @Bifur har övertalat mig att vara med i DoD-SM. I övrigt ska jag lyssna på panelsamtal och skaka tass med folk jag känner (igen). Jag har dock ingen lyxbiljett och inte heller några andra planer för kvällen.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,880
Location
Marjura
utöver demo av Zone Wars och SM i DoD23, sker det något annat spelande?
 
Top