Nekromanti Spelgrupp/Spelare i Stockholm?

chaosweaver

Veteran
Joined
5 Feb 2001
Messages
36
Location
Högdalen (Stockholm)
Finns det någon seriös spelgrupp inom Stockholms T-banenät i behov av en ny spelare? Eller individer som också letar efter grupp?

Är en gammal räv på 33 som spelat till och från sedan mitten av åttiotalet. En längre tids "rutin-fantasy" har drivit mig till jakt på något nytt; det mesta är av intresse, men ju mer udda desto bättre...

Kan ge en låååång lista på spelvärldar som lockar, men för att nämna några: Nobilis, Tékumel, In Nomine, Stormbringer, The Dying Earth, Nephilim, Sengoku, Victoriana, Forgotten Futures, Kult, Amber, Conan, Hârnmaster, och Traveller (SF överhuvudtaget förresten)...

Hör av er!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Det låter som om du …

… borde ta kontakt med Eksem eller Storuggla. Jag säger inte att de har möjlighet att lira med dig, bara att de bor i Stockholmstrakten och diggar flera av de spel du räknar upp.

Det allra bästa sättet att träffa Stockholmsgamers är annars att dyka upp på någon av de forumsölar vi brukar utannonsera i detta forum.

Eller varför inte se till att bevista något DanCon?

Jag är själv sugen på att lira TDERPG, men det tycks omöjligt att hitta någon som är villig att spelleda det (jag tycker Storuggla ska göra det eftersom han är den som köpt på sig flest grejer).

För övrigt: Välkommen till Rollspel.nu!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Äh, jag tar tillbaka …

… mitt »välkommen«. :gremshocked:

Upptäckte just att du varit reggad sedan 2001, så det får väl bli: »Välkommen tillbaka!« i stället. :gremsmile:

Och tusen minuspoäng till mig som förutsätter att alla som inte har massor av inlägg är nyreggade ömfotingar. :gremblush:
 

chaosweaver

Veteran
Joined
5 Feb 2001
Messages
36
Location
Högdalen (Stockholm)
Tack i alla fall. :)

Erkänner villigt att jag inte varit särskilt aktiv här... (Bot och bättring!)

Kontakt ska tas, och forumsöl/DanCon låter högeligen intressant. :gremsmile:
 
Top