Nekromanti Spelgrupp/spealre sökes i Uppsala

manowarrior

Veteran
Joined
20 Apr 2003
Messages
34
Location
Uppsala
Som rubriken säger så söker jag en spelgrupp alternativt ett par spelare i Uppsalatrakten.

En kort beskrivning av mig kanske..
Jag är 16 år och har spelat rollspel seriöst i ca 8 år.
Bor i Uppsaltrakten. Har spelat ganska mycket. Kan rabbla upp några spel: Drakar och Demoner ( Expert,5, 6 och 6 Expert), DnD(3 och 3.5) gamla mutant, Neotech 2 , Eon 2 , Western , Viking. De va de flesta.
För att kontakta mig om spelade är min mail: manowarrior_swe@hotmail.com.

Kan tänka mig och spela nästan vad som helst. Äger endel av de ovannämda spelen och kan spelleda om de skulle krävas.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,461
Location
Köping
Får man tipsa om GoB Mitt eller GoB Uppsala möjligtvis? GoB Mitt-klientelet är iofs lite äldre, så jag skulle personligen rekommendera Uppsala (Är själv 21 och ovanligt ung GoB Mittare).
 

manowarrior

Veteran
Joined
20 Apr 2003
Messages
34
Location
Uppsala
Re: 16-8

Var skrev jag att jag spelat på samma nivå hela tiden??
Jag vet inte vad du tycker är seriöst men jag kan säga att vi gjorde mer änn att rulla tärningar och spöa monster. Har dock inga mötesloggar kvar sen dess, sorry :gremlaugh:
Du kan gärna försöka förklara din poäng i ditt inlägg.
Gissar på att de inte fanns någon poäng utan att de bara va ett billigt försöka att förolämpa mig, om du ska göra de kan du väll försöka på riktigt. skrattetande.....
 
G

Guest

Guest
Moderering

Såja, såja...

Om gitarrpoet nu försökte vara rolig så är detta inte rätt sätt, på internet är det svårt att veta om det man säger och menar som skämtsamt faktiskt uppfattas som det.

Vill ni fortsätta diskutera så rekommenderar jag att ni tar det via PM.


Med vänlig hälsning,
 
Top