Nekromanti Spelgrupp sökes - Malmö/Lund

Kendofarfar

Veteran
Joined
23 Oct 2007
Messages
73
Location
Malmö, Skåne
Två killar som söker en spelgrupp i Malmö/Lund-trakten då större delen av vår egen har råkat ut för den oundvikliga flytten.
Lirar i princip vad som helst och har hållt på i många år. 22-8=14 för min del iaf, även om det första åren kanske inte räknas direkt :gremsmile:
Andreas ligger någonstans i samma sväng.

Först och främst vill vi lira nu under helgen 9-11:e november, men vi behöver ju även nytt folk på längre sikt.
Spelare/spelledare spelar ingen roll alls.

Andreas Markehed e nog mest lättkontaktad. 0702-207135.
Mig går det bara att ringa efter fem och då tränar jag titt som tätt, men ni kan nå Sebastian Wendt på 0735-307285.

Ha det!
 

Kendofarfar

Veteran
Joined
23 Oct 2007
Messages
73
Location
Malmö, Skåne
Just nu e jag mest sugen på cyberpunk/Star Wars/Mutant Chronicles om jag känner efter noga, men det fanns en anledning till att jag hoppade över biten med preferenser - helt enkelt att jag inte är så knusslig.
Dessutom har det varit ett tags mer eller mindre torka nu och därför kommer ju just spelandet, oavsett, mer i fokus.
Vet att det inte var mycket till svar, men det får duga :gremsmile:

Kom på lite saker att tillägga om det jag skrivit tidigare med:
Mig går det också att nå, men då lättast på mail (Kendofarfar@hotmail.com) då jag för tillfället sitter framför en dator hela dagarna.

Vad det gäller krav på spelgruppen vi söker så slipper vi gärna folk i stil med "titta-hur-häftig-min-nya-karaktär-är" o.s.v.
Folk som inte har problem med sena nätter och framför allt helgspel är också att föredra i nuvarande situation.
 
Top