Nekromanti Spelgrupp sökes i [Göteborg]

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Tjo! Är en glad skit på 28 år som letar efter en spelgrupp i Göteborg. Känner mig bekväm i spelar-rollen då jag har spelat i över 15 år. Har även testat SL'a ibland så kulle gärna testa att SL'a, men jag har väldigt lite erfarenhet inom det.
Letar efter en spelgrupp som föredrar enkla regler och är mer intresserad av att ta reda på vad det är som nosar runt hörnet än att klura ut vilken av de 18 stridskonst-knepen man kan kombinera hur. En spelgrupp som gillar action (i mer än våldets betydelse). När spelsetionen segar ned sig i "tänkar-träsket" riktigt djupt tenderar jag att som spelare/SL försöka hitta ut ur det. Spontana pöblar och drägglande monster kan förekomma.

Om katten själv får bestämma körs det någon form av Dungeon & Dragons eller liknande fantasy, för det var många år sedan jag var där och Advanced-utgåvan från någonstans runt '95 var kul :gremtongue:
Hör av dig så tar vi en fika å snackar rollspel :gremlaugh:

Skicka gärna ett mail till hakan.sundelius@gmail.com. Mailen kollar jag varje dag, forum.. sist jag var här var någon gång för-förra året tror jag.
 
Top