Nekromanti spelgrupp sökes av åldrad räv (Stockholm)

drefk2000

Veteran
Joined
19 Oct 2017
Messages
27
Jag vill börja spela rollspel igen. Har inte spelat på 7 år. Kan d&d utan och innan, men jag spelar ALLT. jag är 43 år :/
Jag har mest erfarenhet som DM, men i början vill jag spela.. Sen har ni en erfaren DM om ni behöver det
 

drefk2000

Veteran
Joined
19 Oct 2017
Messages
27
Jag hade inte mycket tid när jag skrev förra posten.
Här kommer lite mer om mig som rollspelare.

Jag har spelat och spellett sen jag var 12. Drakar och Demoner var mitt första rollspel. Sen hittade vi DnD och älskade det. Jag har också spelat MASSOR av mutant. Allt från Äventyrsspels första till järnringens. Sen har jag både spelat och spellett alla möjliga spel, men DnD ligger mig varamast om hjärtat.
ADnD 2:e är var jag växte upp och DnD 3:e är var jag hamnade.
Efter det gifte jag mig och RP var inte accepterat :(. Nu har häxan fått stöveln i arslet och jag är redo igen.) Jag har köpt både 4:e och 5:e böckerna trots att jag inte haft tid" att spela. :).

Andra rollspel jag har spelat och älskar är : Pendragon, CoC, Western. Men DnD och framförallt DnD i Forgotten Realms är mitt gift.
 

Herr Nils

Veteran
Joined
10 Aug 2014
Messages
63
Om du använder dig av Facebook, så rekommenderar jag att du söker upp Rollspel Stockholm. Det har varit mycket lättare att få ihop spelgrupper eller fylla tomma platser där.
 

Helbrass

Veteran
Joined
23 Oct 2017
Messages
4
Hej hej! I would gladly join the game in English :) and hopefully will slowly switch to Swedish.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,164
Herr Nils;n259657 said:
Om du använder dig av Facebook, så rekommenderar jag att du söker upp Rollspel Stockholm. Det har varit mycket lättare att få ihop spelgrupper eller fylla tomma platser där.
Säger detsamma, har funkat riktigt bra!
 

drefk2000

Veteran
Joined
19 Oct 2017
Messages
27
Helbrass;n259673 said:
Hej hej! I would gladly join the game in English :) and hopefully will slowly switch to Swedish.

I'm used to play DnD in english, all other games I've played in Swedish. Well, except Pendragon
 
Top