Nekromanti Spelgrupp i Skellefteå

Grimburgoth

Veteran
Joined
24 Aug 2002
Messages
9
Location
Skellefteå
Jag är en 16-årig kille i Skellefteå som söker en en spelgrupp att spela med. Jag kan tänka mig de flesta rollspel, men hellst fantasyinfluerade rollspel som Dod, D&D, Eon eller Wot-RPG. Jag har varit SL (spelare också) i de äldre Dod-spelen i ett par år och jag kan med D&D spelsystemet också. Jag har tillgång till ett antal rollspel själv som Dod-84, Dod Expert, Dod-91, Sagan om Ringen rollspelet (ICE), Rolemaster och ett stort antal moduler och tilläggsboxar till dessa spel. Är himla sugen på att börja spela igen! /images/icons/dragon.gif
 

Nid

Veteran
Joined
27 Aug 2002
Messages
116
Location
Landet
Hej!

Kul att se att det är en tillväxt av rollspelare från staan. Nu är jag 30 år och no offence, men jag skulle gärna lira med folk mera i min egen ålder /images/icons/smile.gif Fast det kanske skulle vara kul ändå... Du kan kolla med föreningen Aktiv Ungdom, jag vet att dom spelar lite olika rollspel fast dom håller nog mest på med Magic. Skriv gärna ett inlägg här om hur det går för dig, om du får ihop nån grupp.
 

Grimburgoth

Veteran
Joined
24 Aug 2002
Messages
9
Location
Skellefteå
Har varit in på Aktiv Ungdom nu, men det var faktiskt skabbigare än jag minns det. Känndes inte direkt välkomnande... Jag kanske ändå är på gång att hitta en grupp, men det återstår att se hur seriösa dom är.
 

Skelander

Veteran
Joined
17 Dec 2000
Messages
195
Location
Umeå
Tjena

Jag kommer kanske att flytta till Skellefteå i höst/sommar. Då letar jag givetvis en eventuell spelgrupp. Du efterlyste folk i din egen ålder; jag är 28.
 
Top