Nekromanti Spelgrupp i södermanland

Mofasa

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
63
Location
Trosa, Södermanlands län
Jag söker en spelgrupp som vill ha en extra spelledare och en extra spelare. Jag kan tänka mig att spela ALLT! Jag spelleder gärna Neotech 2, EON 2 och DnD 3de (vill dock helst prova spela det sistnämnda först (Jag har böcker och dyl.)).

//Magnus /images/icons/smile.gif
 

Mofasa

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
63
Location
Trosa, Södermanlands län
Re: Var bor du? [nt]

Jag bor i Trosa... Men spenderar mycket tid i Nyköping (Där skola och flickvän finns), så ca 1/3 av mitt sovande (boende) är förlagt i denna stad.

Jag har en spelgrupp som jag spelar EON med i Nyköping-Trosa, men vi träffas runt 1 gång i halvåret, vilket är alldeles för lite!! Plus att jag aldrig får chansen att spela, måste alltid vara SL. Ingen i den ovan nämnda gruppen är heller intresserade av DnD, vilket jag tycker är mkt synd!

Det som tåls att nämnas är att jag har körkort. /images/icons/smile.gif

//Magnus
 

Mofasa

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
63
Location
Trosa, Södermanlands län
Re: visst.

Jag är klart intresserad... och självklart är jag en intresserad och seriös N2 spelare (vad annars? ;)). Det vore faktikst jädrigt ballt att få spela spelet också (med tanke på att jag aldrig har gjort det )/images/icons/frown.gif
Jag är hur som helst insatt i regler och köpte NO i lörsags (en trevlig liten sak (att döma av min första titt)).
Jag skickar ett mail, så får vi snacka lite mer om det hela...

//Magnus
 

Mofasa

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
63
Location
Trosa, Södermanlands län
Re: tillägg

När jag säger att jag inte har "spelat" så menar jag just "spelat". Jag har SL:at N2 en del, håller just nu på med en postapokalyptisk kampanj som du kan få ta del av om du vill!?

Som sagt; du räkna med mail snart

//Magnus
 
Top