Nekromanti Spelgrupp i Lund

Desolator

Veteran
Joined
18 May 2003
Messages
5
Vi söker nya medlemmar till vår lilla spelgrupp i Lund.
Vi spelar rollspel såsom Call of Cthulhu, Star Trek RPG (Deciphers), Drakar & Demoner, Eon, Kult, Vampire:TM med mera. Vi har inget emot FreeForm och är beredda på att experimentera lite med systemen. Söker personer i åldrarna 20+.
 

WhitePaladin

Veteran
Joined
25 May 2003
Messages
103
Location
Malmö
Hej!

Jag är en kille på 28 som inte har spelat sen -00 och söker en ny spelgrupp. Jag spelar D&D 91, Star Wars, AD&D, SRR och Kult.
Har varit SL för dessa spel och vill gärna spela.. jag bor i Landskrona, men kan åka till lund på möten. Annars har jag en stor lägenhet vi kan vara i.

Hälsningar,

Manne
 

Mayte

Veteran
Joined
27 May 2003
Messages
2
Location
Helsingborg
Hejsan! Jag bor i Hbg men mina syskon bor i Lund och jag reser gärna. Det var visserligen ett tag sedan jag spelade men det hade varit kul att höra av er iallafall så får ni bedöma om jag är värdig.. :gremtongue: Ha det!
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Jo, visst är jag det...

...Problemet är att jag är femton.

Mvh Victor Palm...

...Som inte gillar att bli rekommenderad av Funkusar.
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Tjenare!
Jag är 29, bor idag i Malmö men håller på att bygga hus i Löberöd, en bit utanför Lund. Det kommer vara klart (med spelrum :gremcool:) till hösten. Letar efter någonstans att spela lite, eller kanske spelleda...

Har material (hyfsat komplett) till Eon, Neotech, Star Trek, World of Darkness (i princip alla utom Mummy), Trinity och Top Secret, med strömaterial inom många andra spel. Spelar mer än gärna det mesta....

Hör gärna av er!!!

/ Joker

...smärta är bara vekhet som lämnar kroppen...
 
Top