Frippe tackar som frågar Joined 15 Oct 2000 Messages 310 24 Jun 2002 #1 Jag söker en spelgrupp som lirar rollspel (systembundet eller friform spelar mindre roll), och brädspel.
Jag söker en spelgrupp som lirar rollspel (systembundet eller friform spelar mindre roll), och brädspel.
C Caldaras Veteran Joined 25 Sep 2000 Messages 82 Location Borås 30 Jul 2002 #2 Skall snart flytta till Linköping för att börja studera där. Vill gärna ha kontakt med människor som vill hjälp mig med min rollspelsabstinens. Jag har mest spelat och spellett Eon, Vampire the Masqurade, Neotech och Mage the Ascension. Tycker mycket bra om skräck och mystik relaterade intriger och har helst regelsystem som ett verktyg att ta till ibland. mvh Johan D. caldaras@dragonsworn.com
Skall snart flytta till Linköping för att börja studera där. Vill gärna ha kontakt med människor som vill hjälp mig med min rollspelsabstinens. Jag har mest spelat och spellett Eon, Vampire the Masqurade, Neotech och Mage the Ascension. Tycker mycket bra om skräck och mystik relaterade intriger och har helst regelsystem som ett verktyg att ta till ibland. mvh Johan D. caldaras@dragonsworn.com