Nekromanti Spelgrupp i Gbg sökes

barnmat

Veteran
Joined
31 Dec 2001
Messages
3
Location
Göteborg
Vi, två rollspelsrävar som nyligen flyttat till Gbg, hoppas på att styra upp en ny spelgrupp lokalt. Målet är att spela minst varannan vecka. Innan har vi mest spelat svenska rollspel så som Kult, N2, Eon & Gemini, men vi är nog öppna för det mesta.

Det som önskas är 2-3 spelare och en SL, ni få gärna vara över tjugo men bara in är seriösa så kvittar det.

För att det inte ska bli en total kulturkrock så bör det kanske nämnas att vi är tämligen radikalt sinnade gräsätare. Vi skiter i vad ni tycker & äter så länge ni visar samma respekt för oss.

/Johan
 

barnmat

Veteran
Joined
31 Dec 2001
Messages
3
Location
Göteborg
Vi blir kanske lite många och åldersskillnaden blir kanske lite stor, men ni verkar ju ändå vara tillfredsställande många utan oss. Eller?
 

willone

Veteran
Joined
28 Mar 2001
Messages
14
Location
Göteborg (Majorna)
Tjenare - jag har bott här i stan i et halvår ungefär, letar också efter nåra att spela med. Så skule ni behöva någon person till så hör av er. Kommer att ha det (antagligen) småflängigt under Januari, men helgerna går ju altid att fixa till.
Är upväxt med de svenska sakerna, men har på senare år glidigt över nästan uteslutande till CoC och att spelleda det.
Hur som haver, kanske kan dra med mig en person till som är i min ålder (28) dock är han inte vegetarian, vilket jag är - Will
 

Bia

Veteran
Joined
11 Jan 2002
Messages
2
Location
Partille
Hej
Jag är en newbie som ett bra tag nu har sökt folk att spela med, o "bli lärda av".
Fast detta att jag är nybörjare har hittils avskräckt alla :(
Är nyinflyttad i Partille utanför göteborg.
försöker spela werewolf men är intresserad av det mesta.
MVH Bia
 
Top