Nekromanti Spelet monsterslakt här på wrnu ??

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hepp !
Halkade in på detta spel för nån ddag sedan, igen.... :gremtongue:
Vad jag undrar är, är det överhuvudtagen nån som lirar det mer än spontant nuförtiden ?
Måxte åxå säga att jag fortfarnde älskar de där bilerna, de är bara för häftiga ! :gremgrin:

/ Johan K, som tänkte gå & fixa en pizza.. :tekopp:
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,765
Location
Nett-ruh-bi
Nollställ monsterslaktpoängen!

Nollställ Monsterslaktpoängen, vetja. Spelet funkar bäst om många är aktiva så man har någon att puckla på och sno poängen av. Tyvärr så befinner sig de flesta aktiva i toppskiktet av listan och det är förmodligen tröstlöst++ för en ny att försöka komma upp sig lite.

Dewil
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
I helskotta! …

Här ska inte nollställas nånting!

Jag har kämpat mig till mina poäng under svåra vedermödor.

Och om inte jag fanns, vad skulle alla andra ha att sikta på?
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,765
Location
Nett-ruh-bi
Re: I helskotta! …

Här ska inte nollställas nånting!

Jag har kämpat mig till mina poäng under svåra vedermödor.

Och om inte jag fanns, vad skulle alla andra ha att sikta på?
Sikta å sikta... jag har också slitit mig till en sjätteplats och en estetiskt tilltalande poäng men inser att jag skulle behöva kämpa ett par år för att kunna utmana dig. :gremtongue:

Monsterslakt skulle behöva någon form av inbyggd dynamik, t.ex. att poängen långsamt skrivs ned under perioder av inaktivitet.

(Kan man inte åtminstone börja med att fimpa alla inaktiva som har färre än 1000 poäng?)

Edit: ...fimpa alla DÖDA som har färre än 1000 poäng, menade jag.

Dewil
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Re: Nollställ monsterslaktpoängen!

Ähh.. det går utmärkt att kämpa sig upp var bara för ett tag nere på lite drygt 20k nu ligger jag i top 20 i alla fall... allt går bara man vill.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Nollställ monsterslaktpoängen!

Nollställ Monsterslaktpoängen, vetja.
Jo, det vore ju åxå en idé !
Kunde vara lite småkul att nollställa det hela & se vad som händer.
Dock så måste jag ju säga att det vore förbaskat kul att sno Dantes & de andra höjdarnas platts... :gremgrin: Även om det innebär galet mycket arbete med det... :gremtongue:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Jodå...
Hittade det en gång för länge sedan och sedan så försvann det (jag hittade det inte).
Sedan så gick det ett tag och nu har jag hittat det igen.
Självklart så kunde jag inte hålla mig borta från det och nu ligger jag väl... 5 platser in på topplistan (plats 15 eller något... Relativt precist att jag syns på topplistan i alla fall).

Och här skall inte någonting nollställas...
JAG SKALL PLOCKA NER DANTE :gremlaugh:

Grattis Dante - grattis till ditt strålande välmående på en glänsande förstaplats :gremsmile:
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Spelade förut, låg 4som bäst, sen slaktade nån dum jävel mig... det har iof hänt flera gånger
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Inte då!

Du får skaffa dig en lekkamrat som hjälper åt genom att döda monstren du dödat så att du kan få chansen att döda dem igen. Igen. Igen. Igen.

Sen när du kommit upp dig, se till att hoppa på första bästa person du har bra chans att klubba i en duell. Repetera monsterslakten för att söka upp nytt offer du kan duellera med.

På det sättet jag kom jag i 2 miljoner XP på några timmar en kväll. Sen råkade jag bli dödad tre-fyra gånger av min medspelare och orkade inte bry mig igen när jag vaknade upp på 70 000 XP eller vad det är :gremtongue:.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Nollställ monsterslaktpoängen!

allt går bara man vill.
Jorå, det är ju klart !
Synd bara att det är så drygt att jaga xp:n.. :gremgrin:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: I helskotta! …

Och om inte jag fanns, vad skulle alla andra ha att sikta på?
Haha !
Att jag inte tänkte på det.. :gremgrin:
Nåja, den dagen jag lyckas komma upp till dina pomng så skah ag absolut försöka ge dig däng ! =)

/ Johan K; som ligger alldelses för långt efter Dante.
 
Top