Nekromanti Spelbarspicnic i Tanto, lördagen 27:e juli

• Thread starter Thread starter Guest
  • Start date Start date
G

Guest

Guest
Gardener bjuder in till #spelbar picknick på Långholmen, eftermiddag, typ kl 16. Ta med nåt passande spel och egen förtäring.

Re: Spelbarspicnic

Stövelkatten said:
Gardener bjuder in till #spelbar picknick på Långholmen, eftermiddag, typ kl 16. Ta med nåt passande spel och egen förtäring.

Om Gardener skrivit det här inlägget hade jag lätt dykt upp.

Han skriver i sin upphöjda spiritualitet genom ett köttsligt ombud - Stövelkatten

Vid amfiteatern på Långholmen sker detta

Varför är det omöjligt att kommunicera med en full katt?

- Jag frågade inte om kattens förhållande till Gaderner. Missförstå mig inte, ni får gärna ha ett förhållande och jag lovar att vara den förste att gratulera när ni kommer ut.

- Jag frågade inte om var ni skulle vara. Jag tvivlar på att man kan missa en grupp skränande forumiter på Långholmen.

- Jag frågade NÄR det skulle vara - du vet, typ vilket datum...

Argh! said:
Varför är det omöjligt att kommunicera med en full katt?

- Jag frågade inte om kattens förhållande till Gaderner. Missförstå mig inte, ni får gärna ha ett förhållande och jag lovar att vara den förste att gratulera när ni kommer ut.

- Jag frågade inte om var ni skulle vara. Jag tvivlar på att man kan missa en grupp skränande forumiter på Långholmen.

- Jag frågade NÄR det skulle vara - du vet, typ vilket datum...

Idag. Jag fick en text av Gardener som jag "katten pejstade" in här. Han måste ha supit bort datumangivelsen.

Idag, men platsen är flyttad till Tanto enligt tweet från Gardener inatt.

Jag kan tyvärr inte delta, men ändå.

Stövelkatten said:
Idag. Jag fick en text av Gardener som jag "katten pejstade" in här. Han måste ha supit bort datumangivelsen.
Ska vi verkligen tro på att Garderners alkoholintag är större än ditt? :gremshocked: :gremsmile:

Back