Nekromanti Spelas det rollspel i Västerås omnejd?

Vittrar

Veteran
Joined
2 Oct 2010
Messages
6
Location
Eskilstuna
Jag har inte bott i Västerås så länge, och känner ingen. Har dagarna fulla med småbarn och arbete, men någon kväll i månaden så är man fri. Då vore det skoj att spela lite. Jag har för det mesta varit SL i DoD -91, men även en del annat. Skulle gärna växla om till spelare =P
Så är det någon som har en grupp som söker spelare, eller kanske någon som jag, som inte spelat på några år men som vill ta upp spelandet igen? Hör av er..
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Jag känner tyvärr inte några Västeråsforumiter eller så, förhoppningsvis ger de väl sig till känna.

Annars kan du kanske spana in Sveroks karta över föreningar. Var mest airsoft och lajv i Västerås, men någon enstaka förening kanske är intressant.
 

ThemVSyou

Veteran
Joined
3 Aug 2011
Messages
151
Location
Västerås
Då jag bor i västerås så känner jag mig onekligen manad att svara på det här, hur mycket det spelas kan jag inte direkt svara på vi har en förening som kallas VÄS borde stå med på sveroks lista öppetider och annat borde stå,

Annars knåpar jag själv lite med rollspel just nu i SL rollen dock har inte spelat nåt på länge nu men skulle det dyka upp nåt så kan ja ju ha dig i åtanke
 

Vittrar

Veteran
Joined
2 Oct 2010
Messages
6
Location
Eskilstuna
Tackar för svaren. Får försöka kontakta "Väs", det lät sig inte göras via deras hemsida. Men får väl kolla facebook..
 

AS4Ever

Veteran
Joined
24 Jul 2013
Messages
3
Location
Västerås
Letar själv efter andra att rollspela med i Västerås och även annat umgänge då jag faktiskt inte känner någon i denna stad som är mitt hem >.<
 
Top