Nekromanti Spelarmapp?

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Även om frågan har varit uppe förut kan jag inte låta bli att fråga: När?
Någon här på forumet borde väl veta? Särskilt med tanke på att den ska vara ute inom 3 dagar. (om den Preliminära produktplan som ligger på riotminds hemsida följs...)

/[color:red]von Schnigel</font color=red> som vill ha tag i storlekstabellen...
 

Jorkii

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
141
Location
Stenköping
Jag har hört någonstans att den ska släppas vid månadsskiftet, dvs om tre dagar.

Sedan så har jag funderat lite, ska man kanske vänta på DoD6 Expert Spelarmappen som släpps i sommar? Jag menar, blir den vanliga spelarmappen obrukbar när man introducerar DoD6 Expert??
 

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Vänta? Nä, det har jag fått nog av.

Och trots allt kommer väl vissa saker att bestå, t.ex: STO-tabellen, det i mina ögon viktigaste/images/icons/wink.gif.
Fast det är klart - slänga ut penngar på två mappar som båda antagligen är lite i dyraste laget (minns spelledarmappen, 1/3 av priset på grundregelboken för tre (eller var det fyra?) sidor hårt papper /images/icons/frown.gif).
/[color:red]von Schnigel</font color=red> som inte har spelledararmappen...
 

Saurus

Veteran
Joined
24 Aug 2001
Messages
192
Location
Vadstena
Re: Vänta? Nä, det har jag fått nog av.

Vet inte om jag ska köpa någon, mina sekiner räcker nog inte
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Funderade också på det.

Inte för att jag ska ha någon mapp ändå, men jag är väldigt säker på att mina spelare vill ha varsin. Det skulle ju se så snyggt ut.
Jag kollade på RM's sida, Tradition och Hobyyspel. Inte ett spår av någon release.
Vad säger Riotminds om saken?
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,558
Location
Helsingborg
Storlekstabell

Här har du en storlekstabell om du nu saknade det..

/[color:448800]Han</font color=448800> som tydligen inte hade så mycket att göra på den tiden
 

RiotMinds

Veteran
Joined
8 Nov 2001
Messages
38
SVAR!

I sista minuten bestämde vi oss för att ändra omslaget eftersom vi inte var helt nöjda med det gamla.
Vi skickar mappen till tryckeriet den här veckan..sedan tar det en vecka eller två tills den finns i butiken.

RiotMInds
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Vem?

"I sista minuten bestämde vi oss för att ändra omslaget eftersom vi inte var helt nöjda med det gamla."

Vem är det nu i stället som får äran att ha illustrerat framsidan?
 

Jorkii

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
141
Location
Stenköping
Inte det i Codex?

De visade ett omslag i codex senaste (?) nummer, det är alltså ett nytt? Lite synd med tanke på att det andra var snyggt och hade samma stil som spelarmappen, alltid bra om man håller en viss stil på allt. Men Bonner gör ju iofs snyggare.
 
Top