Nån som är intresserad av en spelargenerator till n2? Lägger ut en nu så att ni som är intresserade kan tanka iaf, skriv gärna under vad ni tyckte om den.
KOM IHÅG ATT LÄSA README! (annars kommer skiten verka skum)
Snyggt jobbat! Du har just räddat många speltimmar som en spelare i min spelgrupp skulle använda till att göra sin RP med.
Ja, det är väldigt bra och jag förstår om det inte känns bra att skriva in händelserna i programmet, men jag fortsätter hoppas att det kommer till senare versioner.
Jag har bara hunnit ta mig en snabb titt på den hittills då jag bara är i skolan... men det ser jävligt bra ut! Underlättar och snabbar upp mycket när man ska göra en karaktär - bra!
"hare bra och ät choklad!"...? Nåväl . Finfint program i alla fall!
Programmet är då en väldigt bra sak att ha, för det brukar gå ganska mycket tid till att göra karaktärer... så det är att tacka och bocka som gäller...
självklart hoppas jag att händelser kommer med i en framtida version
Jag och Grisnak ska nog släppa en ny ver. i veckan om det går som planerat (vi ska fixa buggar m.m så om ni har upptäckt nått kan ni skriva det här eller skicka ett mail med en lista till mig eller grisnak.)
vi kanske orkar lägga på händelser m.m men förvänta er inget =)
Hehe , jag såg just när jag körde progget att den faktiskt inte kör random utan att det kommer siffror i en viss följd detta kan nog bli lite irriterande men du kan trycka massor av gånger om du inte vill ha samma värden. (dvs om du trycker en gång på tex uppväxtmiljö så slår den 58 och sen 54) Så trycker ni några gånger så får ni inte samma värden på slagen, detta gäller alla slag.slår du ut attributen, stänger ner progget, sätter igång det igen och slår ut dom igen så får du samma värden du fick förra gången du slog ut dom.
Nu är en ny version pågång där hjälpmedelsproblemen och random motorn är fixad (en sida kommer förmodligen läggas upp för skiten snart)
för er som kan paintshoppro/photoshop mottages tacksamt grymma bilder som vi kan ha i Neoroll (tex: en bakgrundsbild)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.