Nekromanti Spelarens handbok?

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Recensionen

Håller helt med, alverna i vår kampanj är ändå så pass mycket manga att det inte gör någon skillnad. Jag hade mkt gärna sett Krille teckna Cerlana och co :)

- Ymir, gillar manga
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Tja enligt min uppfattning är den helt ok.

Klart bättre än både Monster och Varelser och Krigarens Väg men kommer knappast upp till topmodulerna Asharien och Soldarn eller Religioner. En "medel"-modul helt enkelt.
Sen tycker jag inte alls att illustrationerna är dåliga, tvärtom tycker jag att de lyckas fånga spelets stämning ganska bra. (I många fall kan ju (iaf IMO) en "duglig" bild som passar bra in vara klart att föredra framför en bild som iofs är tekniskt/artistiskt briljant men helt saknar samanhang med texten.
Summa sumarum tycker jag att det här är en bok som man definitivt bör uppmana sina spelare att köpa, SL lägger ju ut så mycket dineros på moduler ändå... (Även om jag nog tycker att det finns avsnitt i Spelarens handbok som även SL kan dra nytta av.)


/Bjorn
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Jag kan förstå din uppfattning om Monster och Varelser.. Men vad är det för fel på Krigarens väg??
I övrigt håller jag med dig om Spelarens handbok...

WHaLe
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Recensionen

Hellervik har stor potential, han är en av dom bättre tecknarna.

Vad i ... *hostar lite galla*?!?!
vilken tecknare jämför du med då? (Jag säger inte att Hellervik är dålig, men jag säger verkligen inte att han är en av de bättre...)

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>, [color:green]kik ass</font color=green>.
 
Top