Nekromanti Spelare sökes

ulvtand

Veteran
Joined
6 Jun 2000
Messages
85
Location
Norra Uppland
Jag kommer att starta femte kunfluxen och söker en spelare till rollen som Digeta Longa.

Någon som är intresserad?
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Är det tänkt man ska spela hela digeta longa, liksom styra dem på något sätt eller bara en ur deras "gäng" (har för mig jag minns ungefär vad de var men det var länge sen jag spelade I den världen..plus att vi körde dnd regler)

Men berätta gärna lite mer om hur det skulle funka, skicka pm om du inte vi ha det öppet
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
.113;n201442 said:
Är det tänkt man ska spela hela digeta longa, liksom styra dem på något sätt eller bara en ur deras "gäng" (har för mig jag minns ungefär vad de var men det var länge sen jag spelade I den världen..plus att vi körde dnd regler)

Men berätta gärna lite mer om hur det skulle funka, skicka pm om du inte vi ha det öppet
Utifall du missat det nu när vi svarade typ samtidigt :p
 

ulvtand

Veteran
Joined
6 Jun 2000
Messages
85
Location
Norra Uppland
Du kommer att styra en officer inom Digeta Longa och har i uppgift att arbeta för Trskonska rikets välbefinnande. Du kommer att samarbeta med en annan spelare.
Du kommer att få information från agenter ute på fältet och skall arbeta mest genom dessa. OM du vill agera direkt så får vi lösa hur du är där RP är.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Alltså det låter ju riktigt roligt, jag har ju inte jattemycket tid men lite mail borde man ju hinna slänga iväg tycker jag :) lite ovant att inte agera själv men det känns spännande
 
Top