Nekromanti Spelare sökes i Uddevalla med omnejd

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Vi är en spelgrupp bestående av 3 killar/gubbar i 30-45 års åldern som på grund av livets omständigheter nu söker 1-2 nya personer att spela med.

Vi ser helst att du som eventuellt är sugen på att delta i våra skojigheter och äventyr är i ungefär samma ålderskategori som oss eller iaf har passerat 20 års åldern men större vikt läggs på personkemi och hur vi fungerar ihop än ålder , kön , religion och andra tramsigheter =)

Vi spelar 2-4 ggr per månad med siktet inställt på 4 men med restriktionen att livet och allt vad det innebär ibland kommer i vägen vid våran ålder.

Vi är en strikt Uddevallabaserad grupp och kan tyvärr inte tänka oss att förflytta oss många mil utanför Uddevalla då 2 av oss i dagsläget redan åker 2,5 mil tur och retur för att delta och därför bör du som söker bo i närområdet eller kunna tänka dig att åka till Uddevalla.

Vi inom gruppen har mångårig vana som både spelare och sl och vi är inte låsta till något system och är villiga att prova på det mesta iaf 1-2 ggr.

Vi är också ganska chill (som kidsen säger) i vår approach till rollspel , vi gör det här för att umgås och ha roligt och är nog mer beer and pretzel gamers än superseriösa hardcore gamers så förvänta dig en hel del skämt och skratt . med det sagt så är vi inga velpottor som tramsar bort ett helt spelmöte men vi lägger vikten på att ha roligt ist för att kunna 30 DnD supplement utantill ...

Mvh/ Dr_Dängrot

,
 

mcwolfe

Veteran
Joined
11 Dec 2001
Messages
172
Location
Vänersborg
*kollar genom checklista*
Ålder: Check!
Plats: Check!
Inställning: Check! (ser det ut som)

Hej, bor precis utanför Uddevalla (strax söder om den där stora bron), och har en grupp i nuläget som träffas varannan vecka. Är dock sugen på att vidga mina vyer lite. Tar kanske mitt spelande ganska halv-allvarligt (dock långt ifrån på blodigt allvar), och tycker om att prova lite olika system och spel.

Kan nås på t.ex twitterkonto mcwolfe, eller epost mcwolfemedia at gmail punkt com om det verkar intressant

Mvh
Ulf
 

Loke86

Veteran
Joined
13 Nov 2017
Messages
2
8 månader försent men jag testar ändå!
Tjena är en32årig gubbe/pojk som växte upp med drakar och demoner, eon och annat gott och blandat. Har inte spelat på många år men haft ett jäkla sug efter att hitta en skön grupp att lira med. Bor i centrala uddevalla och har gott om plats för folk om det skulle behövas! Ni verkar ju vara den sortens grupp jag letar efter och hoppas att ni kan knö in mig på ett hörn om ni skulle vara intresserade av fler spelare.
Kan nås på karl_86_loke@hotmail.com

Mvh karl
 
Top