Nekromanti Spelare sökes i Malmö

Ellosandri82

Veteran
Joined
25 Jan 2011
Messages
6
Location
Helsingborg
Hola!

Vi är två killar/män/grabbar på 31 respektive 35 som tänker starta upp en ny spelgrupp i Malmö och söker nu fler spelare.

Vi spelar oftast Drakar och demoner -91 eller WoD (då den ena av oss är en van spelledare och kan dessa bäst) men är såklart öppna för andra förslag.

Vi kan tänka oss spel 3-4 ggr/mån och söker nu spelare i Malmö-traket (både killar och tjejer). Vi ser dock att åldern på de medverkande iaf är minst 20-25år. Vi vill gärna ha en grupp på 4-5 spelare exklusive spelledare.

Hoppas att någon hör av sig snart så man kan mötas upp och disskutera eventuellet preferenser öven en öl.

Mvh

/Johan
 

Darius

Veteran
Joined
6 Oct 2013
Messages
2
Location
Malmö
Hej!

Jag såg din inlägg om att ni söker spelare i Malmö och blev väldigt intresserad , jag är en kille på 26 ifrån centrala malmö med en stor intresse för fantasy / sci-fi i all dess former. D&D är något jag har alltid velat testa men har aldrig lyckats hitta någon som vill hoppa in i det med mig , jag är en nybörjare men efter en massa podcast och Youtube länkar hajar jag konceptet väldigt bra ^^

Jag skulle gärna vilja vara med er i eran grupp om ni söker folk , 3-4 gånger i månaden kan jag mycket väl trycka in schemat wink för övrigt är jag social med en gott humör och älskar att skratta!

So from a famous quote from Aragorn(Lotr) when facing the army of the dead

"What say you?"
 

Dum Panda

Warrior
Joined
16 Jun 2008
Messages
232
Hallå!
Skånekille på 28 år här. Bor och pluggar i Malmö.
Har mest varit SL för en egen grupp och har i princip aldrig kört med andra så det hade varit kul att köra! Särskilt som D&D91 var ett av de första rollspelen jag spelade.
 

Zapmore

Veteran
Joined
13 Oct 2013
Messages
1
Jag blir gärna den femte spelaren , bor i centrala malmö. är 25 och skriver inlägget rent över en stor intresse av D&D / Brädspel generellt och att det bör finnas en grupp i malmö! vi saknar verkligen en.

p.s Beer sounds good right about now!
 
Top