Nekromanti Spelare söker spelgrupp[STHLM]

shaithan

Warrior
Joined
8 Nov 2012
Messages
212
Location
Svergie
Tja David är mitt riktiga namn jag är 23år gammal och letar efter en aktiv spelgrupp i stockholms området, är intreserad av att testa dem flesta spel system så som Mutant, D&D, Eon, osv osv.

lite om mig då.

Jag är som sagt 23 år gammal (om 2Veckor) har väll spelat rollspel sedan jag var 10år, har haft ett uppehåll dock på 5-6år då jag flyttade från stan där jag växte upp, har mest spelat Gamla dungeons and dragons och mutant UA och lite rymd. spelar aktivt just nu i 2 grupper den ena är Anarchclowns Myths kampanj i vita tornet miljö och en god vänns egen gjorda system Alaria 1318. Är en allmänt glad och social prick!

Well de var väll lite om mig!
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Jag märker att två saker saknas i din lilla infotext.

Du nämner att du redan spelar i två kampanjer. Det, och säkert andra grejer, kan ju tänkas begränsa när du är tillgänglig. Vad letar du efter för insats?

Dessutom tycker jag att "Stockholmsområdet" är lite väl ospecifikt - såvida du inte är beredd att åka dryga timmar till en ny spelgrupp.
 

shaithan

Warrior
Joined
8 Nov 2012
Messages
212
Location
Svergie
jag är okkuperad tisdagar och lördagar resten av tiden så är jag rätt fri och jag är väll redo att åka rätt långt för att spela 2-2 2/1 timme är inga problem igentligen (är van att åka sthlm-umeå)
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Vi är några stycken som spelar Operation: Fallen Reich (Britter som försöker rädda världen...i tid till thé såklart)

Det är:
30% Humor
20% Skräck
35% Karaktärsspel
15% Indiana Jones

Vi ses oftast Söndagar eller Fredagar
 
Top