Nekromanti Spelare söker grupp i Gbg

Kropotkin

Warrior
Joined
25 Mar 2006
Messages
234
Location
Hisingen
Har relativt nyligen flyttat från Umeå till Göteborg och tycker att den Eon-grupp (eller kanske snarare delar av den) jag spelleder är lite för ointresserad och oengagerad.

Därför skulle det få vara roligt och komma och spela med andra grupper. Har inga specifika önskemål om typ av spel - har själv spelat mest DoD, Viking, Western, Mutant, Eon och Neotech under åren men även en del annat, men är redo att testa det mesta.

Har inte heller några explicta önkemål på gruppen. Själv är jag 28 år, akademiker som arbetar som städare. Således kanske inte 14-åringar som sitter och kastar popcorn på varandra och fnissar åt ordet bröst direkt är vad jag önskar mig- Men i övrigt så är jag öppe för det mesta.

Bara att sända ett meddelande till mig eller ställa frågor här om det är av intresse.
 

Kropotkin

Warrior
Joined
25 Mar 2006
Messages
234
Location
Hisingen
Vi är nu tre...

Jag har hittat (eller om han nu hittat mig) en spelare och ryckt loss en spelare från min döende grupp. Nu skulle vi behöva någon till. Det lutar åt mig som spelledare och Eon III.

Vi bor på den gröna ön - Sveriges svar på manhattan - så för din egen skull kanske det är bäst att bo på Hisingen. Men fastlandsbor är också välkomna. I övrigt, se ovanstående inlägg.
 
Top