Nekromanti Spelare söker grupp över Skype/nätet

Stofil

Veteran
Joined
12 Mar 2016
Messages
6
Hejsan. Jag heter Olle och är 26 och sedan ett par vänner bjöd in mig till en runda rollspel för ett par år sen har jag försökt spela någorlunda ofta, något som jag tyvärr har misslyckat med mina vänner. Och på grund av barnafödslar, giftemål och skaffade och förlorade jobb så har jag förlorat min orginal grupp. Jag har erfarenheter i Eon III, Dark Heresy, Gurps och små testande av andra system. Jag är glad både för fantasy, Sci-fi och de flesta andra settings och är mer än villig att testa på rätt mycket. Jag hoppar helst över spel som D&D/Pathfinder med väldigt mycket dungeon crawling/combat och väldigt strikta klass system. Jag skulle inte påstå att jag är någon jätte erfaren rollspelare men jag vill gärna spela mer med en ny grupp, gärna en gång i veckan. Om ni har några frågor så är det bara att fråga på.

Tack så mycket i förhand
 

Stofil

Veteran
Joined
12 Mar 2016
Messages
6
Hejsan. Ja, jag fick ett erbjudande att pröva på Shadowrun häromdagen. Det ska förhoppningsvis gå väl!
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Ja, känner du att du behöver mer så är det bara att höra av sig. För närvarande har vi en rullande Eon III grupp, men jag är också väldigt sugen på att testa en del annat, såsom lite skräck, Coriolis eller dylikt
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
Även jag är intresserad av online-kampanjer om någon behöver spelare. Främst mån-ons men varannan vecka kan jag nästan varje kväll.
 

fabianlund

Veteran
Joined
24 Feb 2007
Messages
158
Jag skulle helt klart vara på en Corioliskampanj online. Kan spelleda om så önskas.
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
Ska vi organisera oss på något sätt kanske? Jag tycker det är svårt att hitta tillfällen att rollspela online. Bör man kanske skapa en Skype-grupp, eller Discord-server för rollspel.nu?
 
Top