Nekromanti [Spelare Kalmar sökes]

Joined
20 Jan 2008
Messages
28
Location
Kalmar
Hej


Rätt många gånger jag har skrivit här men jag ger inte upp :p

Jo jag är medlem i en spelgrupp i Kalmar stad, vi söker rollspelare nybörjare som erfarna. Vi är för tillfället 3 stycken och vi söker som sagt nya spelare. Vi har tillgång till lokal med det nödvändigaste, att joina oss kostar absolut ingenting, bara ett gäng killar som ses och spelar rollspel, dock är både killar och tjejer välkomna :) Vi har filosofin att alla ska kunna få vara med och bestämma vilka spel vi ska spela. Som tex vi har ett val mellan D&D 3.5 och World of Darkness är det 3 stycken som vill spela D&D 3.5 och 2 stycken vill spela World of Darkness så börjar man med D&D 3.5 men när man är klar med spelet så spelar man efteråt World of Darkness. Vi spelar för att det är en kul grej med rollspel inget allvar. Åldern som är just nu är det 26-35 i gruppen men alla åldrar är välkomna, dock accepterar vi ingen mobbning. Om ni inte kan komma ngn dag uppskattar jag att man hör av sig i god tid.
Spel som finns tillgängliga är dessa

Action!
All Flesh Must Be Eaten
Angel RPG
Call of Cthulhu
Drakar o Demoner
Dungeon & Dragons 3.5
En Garde III
Eon
GURPS
Hunter the Vigil
Lord of the Rings
Marvel Super Heroes
Neotech
Pathfinder
Star Wars
Werewolf the Forsaken
World of Darkness

Det är alltid bra om ni har ngt spel som ni vill spela med er :)
Om ni tycker detta låter bra kan ni alltid nå mig bäst på min mailadress: undertakerwobban@hotmail.com
Mitt namn är Robert om ni undrar ha det gott :)

//Wobban


Rapportera detta inlägg
 
Top