Nekromanti Spelare i Visby

shadow_UBBT

Warrior
Joined
16 May 2001
Messages
229
Location
Visby, Sverige
Tänkte bara kolla om någon rollspelare i Visby läste det här. Skriv mig om ni är intresserade att spela något. Jag är 19 år och är erfaren både som spelare och spelledare. Rollspel jag har spelat är en lång lista som jag väljer att inte ta med här. Tjenahejsan.

Shadow -2001 (It feels like trading brains with an imbecil)
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Tänkte bara kolla om någon rollspelare i Visby läste det här. Skriv mig om ni är intresserade att spela något. Jag är 19 år och är erfaren både som spelare och spelledare. Rollspel jag har spelat är en lång lista som jag väljer att inte ta med här. Tjenahejsan

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Oops men iallafall. Jag spelar gärna, min förra spelgrupp har gått under jorden och behöver därför en ny. Vad brukar du/ni spela? Hur många är ni?

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

shadow_UBBT

Warrior
Joined
16 May 2001
Messages
229
Location
Visby, Sverige
Som sagt så spelar vi lite av varje och om du är med så är det du och jag. Jag hoppas att fler kan skicka in svar på det här annars blir vi en liten, patetisk och sorgsen spelgrupp.

Shadow -2001 (It feels like trading brains with an imbecil)
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Ja, dessvärre känner jag inga som är aktiva rollspelare längre men det borde ju finnas någon stans.

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

shadow_UBBT

Warrior
Joined
16 May 2001
Messages
229
Location
Visby, Sverige
Tillägg till diskutionen "Spelare i Visby"

Jag kan ju säga också att även om du inte bor på Gotland så kanske någon som läser det här kommer ner från fastlandet under sommaren och känner för att träffa lite nya spelare. I sådana fall kan man också kontakta mig.

Shadow -2001 (I am like a shadow. Silent, and deadly)
 

Renfield

Swordsman
Joined
20 Feb 2001
Messages
567
Location
Linköping
Re: Tillägg till diskutionen "Spelare i Visby"

Robert Kurki, 17 år, går Sp3f på Säveskolan...
Har spelat sen femman i mellanstadiet, spellett sedan åttan och framåt...
Har spelat Kult, Drakar och Demoner 4/6, Gamla Mutant, Mutant Chronicles...
Innehar, men har inte spelat, Eon, Viking, Marvel Super Heroes Adventure Game...
Har lajvat Vampire...

Gotland är inte så stort, så vi kanske tom känner varandra sen innan...vem vet...

"My power is everything, defeat is absurd!"
 
Top