Nekromanti Spelare i stockholms område

Joined
18 Aug 2000
Messages
319
Location
Sverige, Stockholm
Hejsan, jag är en kille som enbart spelar med en grupp borta i Närke. Problemet är att jag bor i STHLM så de geografi kunniga kan förstå att det är lite långt (3 timmar med bil närmare bestämt)att färdas så jag undrar om det finns några spelare i STHLM i närheten av gullmarsplan. Jag spelar gärna eon eller DoD-91 men huvudsaken är att jag får spela roliga rollspel då jag faktiskt bara testat de två ovanstående. Fast om det finns många spelgruppslösa så kan ju de snacka ihop sig på forumsträffen...

Trogen vän till alla alver och dvärgar. Tar en öl med orcher men inte dräpare. Stödjer misslorna.
 

radrat

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
105
Location
Stockholm
Eftersom det verkar finnas dröser av oss spelare utan spelgrupper i stockholm, så: FORUMTRÄFFEN! Eftersom den är i huvudstaden är det bara för oss att samlas och bilda någon grupp. Såja.

"Det där går inte fort, gamla russin!"
 

izindo

Veteran
Joined
31 Jan 2001
Messages
11
Location
Stockholm
Var hälsad Baron Max Durhal.
Jag heter Jonny, är 28 och har kört Drakar och Demoner, Sagan om Ringen och Rolemaster bla.
Vore kul att dra igång något. Mejla!

MVH
Jonny
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jag spelar också gärna DoD-91. Är från Vallentuna, som ligger strax norr om stockholm. Beroende på hur uppföljningarna var så hakar jag gärna på.
 

Tao

Veteran
Joined
2 Sep 2001
Messages
16
Location
stockholm
Re:forumträff?

jag e intresserad av att spela med ovanstående, kolla min profile, men vad menas med forumträff (jag e väldigt ny på detta forum...)och när är den planerad?
 
Top