Nekromanti Spelare i Stockholm

Torquemada

Veteran
Joined
6 Feb 2003
Messages
8
Jaha ja, tänkte att det kunde vara trevligt att försöka återuppta den gamla rollspelshobbyn igen och se om dagens ungdom går för något eller måste upplösas med en puff, som Den Store Spelledaren sade för de som minns (kallar man fortfarande gamla spelare för "enter" nuförtiden, förresten?). Jag spelar helst fantasy, men har också spelat ett par skräckrollspel (Kult och Chock, om någon kommer ihåg det?). Jag ställer gärna upp som spelledare också, även om det i sådana fall innebär gamla EDD (vore kul att spelleda Svavelvinter och konflux-kampanjen en gång till i sitt liv...), eller kanske också GURPS. Så, om någon inom Stockholmsområdet har plats eller användning för en spelare/spelledare till, så skulle det vara roligt.
 

Kalle_UBBT

Veteran
Joined
29 Oct 2002
Messages
3
Tjena mors! Vi är ett gäng på 3(?) som drar igång en liten DoD 6 kampanj. Spelar i Hornstull på söder. Du är välkommen.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Jag skulle gärna spela Svavelvinter. Har hört så mycket om det men aldrig fått möjligheten att prova på.
 

LaserLasse

Veteran
Joined
3 Mar 2003
Messages
2
Location
Stockholm
Svavelvinter (ryser nostalgiskt), jag skulle gärna vilja spela fortsättningen även om jag kan grundplotten i Svavelvinter. Letar själv efter en grupp/spelare i stockholm. Fantasy passar mig bra, vi kan väl höras.
 
G

Guest

Guest
Hej Mitt namn är Marcus. Jag har en spelgrupp på cirak 5 pers inkl mig själv - vi kör EDD (Gigant, Monster, m fl) Western (första upplagan), N2 samt StarWars. Spelar i min lägenhet på Östermalm 4-6 ggr i månaden.

Vi söker spelare och spelledare. Vi har som krav att våra spelare är spelledare oxå - kan di tänka er vara SL för Western och eller Starwars?
 
Top