Nekromanti spelare i sthlm förbarma er över mig

Doctor_Hell

Veteran
Joined
2 Mar 2009
Messages
142
Location
Sweden
jag har skaffat mig en flickvän som bor i sthlm så från och till så tillbringar jag tid där

jag tänkte att varför inte kombinera 2 trevliga saker hälsa på flickvännen och spela lite rollspel ....

jag brukar vara där 1-2 gånger i månaden och det brukar variera mellan 3 dagar till en vecka


så nu undrar jag om det finns en spelgrupp som skulle kunna tänka sig att låta mig vara med dom gånger jag befinner mig i stockholm ...

spelgruppen får gärna hålla till i närheten av tumba eftersom jag är en bondröv från dyngköping och helt lost på sthlms pendeltåg :gremgrin:

jag är i 30års åldern och har spelat rollspel sen jag var 12 ungefär, mina erfarenheter består till största delen av dom flesta tradsystem som finns sammt en del fate
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Hm.

»Vi« är ett gäng forumiter som spelar söder om Stockholm någon-några gånger i månaden. Nynäshamn och Handen/Haninge framförallt, men jag tror inte att det är något problem om du ska vara med. Tre av oss är nämligen boende nära Tumba, så vi kan hjälpa.

Vi vill helst spela rollspel hela tiden, men vi njuter av brädspel de gånger vi inte får ihop ett lämpligt antal rollspelssugna. Brädspel fungerar också som en bra introduktion till nytt folk vi aldrig träffat förr.

Hyfsat ofta spelar vi Mutant City Blues, vilket är lätt att variera spelare i. Vi är dessutom alltid på om nån själv vill fixa ett spel.

Jag kan lägga till dig i våra planerings-PM.
 
Top