Nekromanti Spelare i norra Stockholm intresserad av Coriolis?

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Hej,

I den grupp jag spelar, byter vi om spel lite då och då - senast var det en kampanj i Mutant: Undergången Arvtagare, som nu får vila lite för vi vill testa på nya versionen av Coriolis.

I dagsläget är vi fyra och skulle gärna vara någon till.

Anledningen att jag skrev "i norra Stockholm" är egentligen mest för att vi brukar spela hemma hos en av gruppmedlemmarna, som bor i Vallentuna. Men egentligen är det ju förstås upp till vilken restid ni är beredda att acceptera... (Vi är tre boende i norrort och en som bor söder om stan - så visst ressällskap åt Flempan-hållet till kan vara aktuellt.)

Vi har precis bestämt att testa Coriolis, så kampanj mm är inte planerad. Vi har heller inte spikat några datum eller så. Då vi alla jobbar eller pluggar åt olika håll, med olika konkurrerande kvällsaktiviteter mm så brukar det bli ungefär ett speltillfälle per månad för vår del. (Vi brukar använda doodle.)

PM:a mig gärna om intresse finns.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Sapient;n226613 said:
Anledningen att jag skrev "i norra Stockholm" är egentligen mest för att vi brukar spela hemma hos en av gruppmedlemmarna, som bor i Vallentuna.
Ni skulle inte kunna tänka er att förlägga spelmötena ännu lite längre norrut? Typ Ludvika? Jag har en skön soffa, en vattenkokare och en kaffebryggare. Och jag är inte emot att baka nån gång ibland ;)
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Rymdhamster;n226618 said:
Ni skulle inte kunna tänka er att förlägga spelmötena ännu lite längre norrut? Typ Ludvika?
Spontant känns det liiiite långt. Ludvika är ju typ den lilla blippen utanför Eanu... :)
 
Top