Nekromanti spelar folk trinity ÖHT ? eller är det sällsynt...

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
spelar folk ovan nämnda spel ngt ? jag känner bara till ett fåtal som spelar det eller hört talas om det. funderar seriöst på att ngn gång skriva ett scenario till det. kanske till lincon nästa år eller gothcon eller hur jag nu gör, har redan grunden klar med ett äventyr jag lirade för ett tag sedan...
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
trinity :|

whaoo.. jag har hört talas om trinity.
verkar ungefär lika bra som det där andra spelet som white wolf skapade.. där man spelar mangakrigare :|
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost
Suck, Trinity... de borde jobbat vidare på Exile istället. :)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Kan ha gjort det...

Har ett svagt minne av att ha spelat det..
Är det när man spelar i framtiden med olika slags människor som är födda på typ mars, månen & sådant ?
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
Re: trinity :|

vad är det som är så fel på mangakrigare då ? det är ju ball. men seriöst varför gillade du det inte då ?
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Jepp. Jag har spelat Trinity vid ett flertal tillfällen. Ett trevligt spel som dock inte tilltalar mig så mycket.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: spelar folk trinity ÖHT ? eller är det sällsyn

Spelar och spelar. Har inga att spela det med, dock tycker jag att det är helt suveränt. Har kört något introäventyr här hemma och med lite tweaking så är det ett konventsscenario UTAN ångest :gremcool: för en gångs skull.
Synd att de lagt ned den linjen..


David
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag ställer upp, ifall du inte redan hittat spelar

Om jag inte tar helt fel så har jag lirat Trinity & jag testar det gjärna igen !
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
Re: Tja...

ja det är ett jävligt bra spel faktiskt. men jag har väl planer på att modifiera spelet litet och testa min spelvärld, tror det blir min nästa kampanj, dock så är det väldigt mycket nästa spelgrupp som är litet seriösare som jag tänker testa den på. ork på min spelgrupp, jag får fan krupp på dem. urrrghhhh. de vet inte vad karaktärsutveckling är ifall det ens en gång kröp upp genom arslet på dem och bet till så det gjorde ont, de skulle bara stå där coh säga aj, vad var det ? jaså karaktärsutveckling, skitsamma, jag funderar på att döda de där bönderna där borta, jag kanske ska göra det. urrrgrhh. /me blir sinnessjuk snart på riiktigt på dem.
 
Joined
28 Feb 2003
Messages
105
Location
The Middle of nowhere
Re: trinity :|

Trinity var för övrigt också en amerikansk atombomb, som var tänkt att sättas in mot Pearl Harbor, men den exploderade aldrig! Som tur var....=)
"Bless Trinity!"

//Aralíon
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,591
Re: trinity :|

Trinity var för övrigt också en amerikansk atombomb, som var tänkt att sättas in mot Pearl Harbor, men den exploderade aldrig!
Trinity var platsen där första atombomben testades. Kan inte förstå varför man ville bomba Pearl Harbour, den var väl aldrig ockuperad?
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Atombomben Trinity [OT]

Bomben var mycket riktigt den första atombomben i världen som testades. Namnet den fick var för att jänkarna tyckte den var så gudomlig så att guds treenighet fick stå för namnet...

/Seinet Wintermute - Har ont i röven efter att ha suttit vid datorn så länge
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Re: Jag ställer upp, ifall du inte redan hittat spelar

Jag lever för Trinity! Tycker det är ett lysande spel, även om regelmaterialet har sina brister. Har allt som har utgivits till det också i lysande kondition...

Är det någon som spelar så har jag inget emot att deltaga!!! :gremgrin:
 
Top