Nekromanti Spelande kring Nyköping

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Med min förstummande talang att förneka det smärtsamt tydliga så tänkte jag bedra mig själv med slutsatsen att alla missat mitt förra inlägg, så jag tänkte jag försöker igen...

I mitten av november kommer en inbiten rollspelare, då 35 år gammal, att flytta till Nyköping för att jobba. Men enbart jobb kan inte nära en man som mig, utan jag kräver även bröd och skådespel, där skådespel ersätts med rollspel... Finns det någon rollspelsgrupp i trakten som kan förbarma sig och tänka sig en spelare till? Eller en SL...

Jag har en relativt stor samling av spel jag kan SLa och en ännu större samling på spel som jag är sugen på att spela i. Har en spelgrupp här nere i Skåne som jag trivs enormt med, men man hinner ju inte köra ner varje helg. Finns det några grupper uppe i Nyköping/Stockholmstrakten som är pigga på att förstärka rankerna med en lättsam själ?

Släng en not här eller på min msn godoffreaks@msn.com så är ni himla goa!

/Joker
 

Joker

Veteran
Joined
30 Dec 2002
Messages
79
Location
Malmö
Vilket supertips! Jag tackar och bugar!!! Skall nosa runt på sidan och släpper en notis på forumet där när det börjar bli dags att dra flyttlasset!

Tacksam!
 
Top