Nekromanti Spela Mutant:UA via email? Intressenter sökes!

Svalander

Warrior
Joined
11 Jan 2001
Messages
235
Location
göteborg
Tjena,

Jag tänkte dra ihop en testkampanj i M:UA för de som är intresserade och som tycker det är kul att spela via email och det skrivna ordet.

Vad som krävs av dig är att du kan och gillar att uttrycka dig i text, samt att du kan lägga en tre till fyra poster i veckan av någorlunda kvalité och storlek. Då textbaserade spel är känsliga för hur målande man skriver/beskriver något (eller snarare frånvaron av deskriptiva texter) kommer regelverket lysa en hel del med sin frånvaro gentemot alla spelare, då din text avgör mer hur det går för din RP snarare än dina värden på rollformuläret. För den sakens skull betyder inte det att dina värden inte spelar någon roll, men tärningsslag i posterna blir inte aktuellt, inte heller regelsnack eller OOC (Out of character)-diskussioner, då sådant gör separat i egna trådar eller mail. Erfarenhet kommer belöna de som skriver kvalitativt och målande, som utvecklar sin RP bakgrund och handlande.

Låter detta intressant? Skicka ett PM till mig där du berättar lite om vad för typ av RP du vill spela och varför, så hör jag av mig.

RP-platser som är öppna just nu är;

1 IMM
1 PSI
1 ROB
Övriga blir MM/MD

Observera - en bra (lång och kvalitativ) bakgrund belönas med extra SP.

Vi syns,

/O
 

Svalander

Warrior
Joined
11 Jan 2001
Messages
235
Location
göteborg
Ett MD är tillsatt, samt en PSI.

Kampanjen kommer slunga rollpersonerna rakt in i händelsernas centrum, varefter de sakta men säkert kommer komma sans.

Höra av er bara!
 
Top