Nekromanti Spela Fate i Göteborg!

Joakim

Veteran
Joined
19 Oct 2014
Messages
12
Hej! Jag letar efter en spelgrupp i Göteborg som vill prova på något Fate-spel då jag samlat på mig en del under åren men aldrig fått tillfällle att prova.
Hör av er om det låter kul. :)
/Joakim
 

gustaf s

Warrior
Joined
11 Dec 2012
Messages
263
Location
Göteborg
Lite beroende på upplägg, frekvens osv skule jag kunna vara intresserad. Fn är det närmast omöjligt för mig att få tid dock, så vänta inte på mig om ni har nåt på gång ungefär snart.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,118
Location
Göteborg
Jag kan också vara intresserad av att prova. Har ju hört så mycket om systemet, och äger faktiskt grundboken, men aldrig spelat det i praktiken.

Mycket beror förstås på tidsplanering å så.
 

Joakim

Veteran
Joined
19 Oct 2014
Messages
12
Jag har inte funderat så mycket på upplägg än men det vore kul om man kunde spela en gång varannan helg eller något sådant. Och de spel som jag är sugen på är:
Fate-Noir (hemmasnickrad fate-version av Noir)
Interface Zero (Cyberpunk)
Mindjammer (Sci-fi transhumanism)
Någon av alla fate worlds till exempel Andromeda eller Nitrate City
Oktoberlandet när det släpps.

Kom gärna med förslag!
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Interface Zero eller Mindjammer låter spontant mest intressant.

Jag har semester i fyra veckor till och klämmer gärna in några pass på den tiden.
 

Andrielnr

Veteran
Joined
29 Jul 2016
Messages
15
Jag kollade upp systemet nyss och tyckte att det såg rätt kul ut så skulle jättegärna vara med! Tycker själv att en cyberpunk setting som interface zero låter absolut roligast av förslagen ovan.
 

Joakim

Veteran
Joined
19 Oct 2014
Messages
12
Trevligt! Då kanske vi kan boka in en träff och snacka igenom upplägget. Jag börjar gärna som spelare i din Vampire-kampanj och så kan vi lira Interface Zero lite senare när den fysiska boken anländer till stan.
 
Top