Nekromanti Spel i Lund

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag söker spelare i Lund. Jag spelar det mesta.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag spelar N2, Vampire, DoD, Vampire TM, Eon och är SL i SW 1:a upplagan. Sen så är det väll ett antal till som jag burkar spela, men inte kommer på.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
Intresse för Vampire?

Jag är mycket intresserad av att delta i eventuella Vampirekampanjer. Har spelat Vampire i cirka ett halvår (spelat delar av Washingtonkampanjen). Tyvärr har spelledaren mer eller mindre gått under jorden så jag skulle gärna hitta nytt folk att spela med. Tycker verkligen om intrigerna och karaktärsspelandet som Vampire erbjuder. Är däremot lite mer skeptisk till den (som jag förstått det) väldiga expansionen av spelet i form av spöken, mumier m.m.

Jag är 25 år och bor i norra Lund. Har spelat rollspel sedan 85 och då främst DoD, Stormbringer och Star Wars (och prövat på ett 20-tal spel av varierande kvalitet). Spelar en gång i veckan i en Stormbringerkampanj med fem kompisar, men känner att det kunde vara kul att lira något mer utöver fantasy som man ju kan rätt bra vid det här laget. Skulle nog eventuellt kunna få med någon polare på Vampire om det behövs mer folk. Vampirespelledare - hör av er!

Jag återfinns på e-postadress: andersalm@spray.se
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Intresse för Vampire?

Jo, vampire är skoj. me tyärr så är jag inte SL. utan jag bar spelar det.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Thompa

Veteran
Joined
4 Apr 2001
Messages
2
Hör dig för med LTH. Det finns en rollspelsförening där, LAIR.
 
Top