Nekromanti Spel Grupp sökes stockholm

zackonthenet

Veteran
Joined
5 Dec 2003
Messages
6
Jag heter Peter och är 30 år bor i Stockholm, har spelat sporadiskt sista 10 åren. men spelade jämt när jag var yngre. jag började givetvis med Mutant och D&D dom gamla varianterna. Men efter ett tag körde vi bara Rolmaster.

Skulle kunna tänka mig att lära mig lite nytt så som Eon, nya Mutant & D&D (nya och nya) mm. Är dock inte intresserad av skräck spel.
 

Jorgen

Veteran
Joined
10 Jan 2002
Messages
10
Location
Stockholm
Tjena på dig.

Jag är DM/GM för en grupp spelare och snart kommer en kampanj att avslutas i D&D 3rd ED och jag tror att en eller annan kommer att falla bort pga av att jag vill gå över till Rolemaster eller Lord of the Rings därefter.

Jag är själv 35 och spelarna är mellan 21-36 och det är 6 stycken för tillfället och jag brukar ha en spelgrupp som är mellan 6-8 eftersom det nästan alltid är 2 borta och jag har som krav för en spelomgång att 4 kan spela.

Jag kan också säga att jag varit Dm sen jag var 15års ålder och drivit Sveriges största rollspelsförening och största gruppen var på 22 personer och en kampanj som höll på i 1,5 år och alla hade superkul

Och det var i Rolemaster som många rackar ner på som ett långsamt system... Dom har helt enkelt inte spelat med en erfaren DM *ler*

Men hör av dig om du är intresserad så kan vi snacka vidare

//Jörgen
 
G

Guest

Guest
Hej, mitt namn är Marcus och jag tillsammans med 4-5 personer spelar Western och Mutant UA. Det blir även en del N2 och brädspel av type Axies & Allias, Blue Max och CombatCars.

Vi söker spelare och spelledare. Vi spelar 2-3 ggr per vecka och vi samlas i min lägenhet på Östermalm.
 

zackonthenet

Veteran
Joined
5 Dec 2003
Messages
6
jag har redan pratat med ett pat stycken i din grupp. och jag kan inte ons. och vill inte lite western.

mvh Peter
 
Top