Spel av unga skapare

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Uncalled for!
LINJER MÅSTE DRAS!

;)

För att återanknyta till ämnet så är Karl Druid ett uppenbart exempel som kloptok redan nämnt, Ackerfors borde vara ett till gränsfall.
Sen är massor med 3e parts-grejjerna till MB och CB skrivna av 90-talister och 00-talister. Ska se om jag kan återkomma med några exempel.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,643
Location
Värnhem, Malmö
LINJER MÅSTE DRAS!

;)

För att återanknyta till ämnet så är Karl Druid ett uppenbart exempel som kloptok redan nämnt, Ackerfors borde vara ett till gränsfall.
Sen är massor med 3e parts-grejjerna till MB och CB skrivna av 90-talister och 00-talister. Ska se om jag kan återkomma med några exempel.
Ackerfors är ju över en månad äldre än jag, den gamle gubbstrutten!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Ackerfors är ju över en månad äldre än jag, den gamle gubbstrutten!
Ber om ursäkt. Vet du om han snöat in på romarriket, vk2 eller single malt än?

Jag har ställt en fråga på MB-discorden förövrigt.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,476
Location
En mälarö
I år fyller jag fyrtio, kör volvo, förskolevabbar, oroar mig för inflationen, letar sommarstuga, pensionssparar, lyssnar nästan enbart till mitt riktiga namn, och har återigen blivit mellanchef. Du måste släppa bilden av tonåriga chrull du håller fast vid.

Å andra sidan har jag inte börjat snöa in på varken romarriket, VK2, hembryggning eller single malt, så du kan inte heller börja kalla mig för gubbe.

(Du lärde känna mig för mer än halva mitt liv sedan. Sug på den, gubbtjyv!)
Jag måste alltid sätta mig ner en stund varje gång jag påminns om det faktum att jag spelat rollspel längre än en del av dem jag spelar tillsammans med, bland annat du, har levt.
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,057
Tjejerna som gjort bland annat ett Pride & Prejudice ser väldigt unga ut.
 
Top