Nekromanti Sovplats i Malmö 1-2 januari

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Efter jul kommer jag att åka till Paris i tre månader och gå på en skola där, kul kul. Jag ämnar åka ned med tåg (man kan ta med sig fett mycket mer packning, det är miljövänligare och inte så mycket dyrare), och för att slippa extra nattågskostnader så tänkte jag sprida ut det över några dagar. Dessutom vore det trevligt att träffa lite malmöiter! Därför undrar jag om det är någon där som har möjlighet att avvara en soffa för en mycket välartad och attraktiv gentleman, natten mellan den första och den andra januari. Det skall gärna gå att ta sig hyfsat smidigt till Malmö Central, men det är inget krav (dvs, sånt löser man).

Det är inte spikat att jag åker ned så och då, men antagligen.

Spelar gärna lite rollspel, umgås eller går och käkar på något sunkhak på kvällen (skulle väl antagligen komma sen eftermiddag), fast om eventuell värd har annat för sig kan jag nog underhålla mig själv, så länge man har en ledig soffa.

Hej och hå!

-Hjalle, nu har ni chansen!
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Ironiskt nog... ANT

... är jag i Stockholm då. Det är lite sorgligt, men du får lycka till i Paris, ponken!
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Ironiskt nog... ANT

Jag har kuddhörna, soffa, madrass och 200-säng.

Just sayin'.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,706
Location
Värnhem, Malmö
Re: Ironiskt nog... ANT

Jag flyttar dessvärre inte in i min malmöitiska lägenhet förrän några veckor senare, men är öppen för att möta upp ändå.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Flycht

Hej igen! Det verkar som jag trots allt flyger till Paris istället (fick tillåtelse att åka en dag senare, vilket gjorde att jag kan köpa flygbiljetter som är 1200 kr billigare. Tack ändå för sovplatserbjudanden!

Vem vet, jag kanske kommer tuffande på hemvägen istället?
 
Top