Nekromanti South Park

Basti-kun

Veteran
Joined
27 Sep 2000
Messages
13
Location
Svea Rike
Var det bara jag som såh South Park här?
Ett o annat garv bjöd det på, så jävla kul när Cartman sjöng om Ghettot... Aja, kanske inte så mycket rollspel. ,em livet kan ju inte vara roligt om man BARA diskuterar rollspel! =)
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Visst var avsnittet roligt och visst skulle livet vara mindre roligt om man bara diskutterade rollspel, men på ett rollspelsforum bör man bara diskuttera rollspel.. Vill du diskuttera South Park så finns alltid irc eller liknande..

WHaLe

http://come.to/whale - Eon + Datorer = sant
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,909
Location
Barcelona
Japp! Men så oerhört irriterande att de har börjat texta avsnitten. Stava Stanley "Stanly", *ryyys*.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Stranger

Veteran
Joined
31 Jul 2000
Messages
115
Location
Uppsala, Schweden
Japp du har kommit till rollspelsforumet, du får nog ta att leta efter ett ditt South Park forum någon annanstans tycker jag.

South Park är skit
 

Discordian

Swordsman
Joined
7 Jun 2000
Messages
621
Location
Uppsala, Sverige
South Park/In Nomine (inte OT!)

På In Nomine-mejlinglistan var det någon som presenterade South Park som en setting till det spelet. Jag tittade inte så noga på den själv eftersom jag inte kände till South Park då, men den som är intresserad kan säkert leta reda på det i IN-listans arkiv (om man nu orkar leta reda på det först förstås).

"Hellre kul i kaos
Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Höhö filmen regerade! Lustigt föresten.. Jag tänkte, för inte alls så länge sedan, hur det skulle vara att spela ett South Park-rollspel... Vad tror ni?

"How would you like to see the school councellor!!!???" (eller hur det stavas....)
"Well chow cwould sYOU like to schuck my balls?"
"OOOOOH!"
"WHAT DID YOU SAY CARTMAN?!"
"Oh I'm schorry... What I meant to schay wasch... Ahum eeeh (Tar fram megafon) How would you like to suck my balls, Mr Garrison?"

/images/icons/laugh.gif Muahahahaaaa! (Hoppas att det inte är förbjudet med stygga ord på detta forumet...) /images/icons/blush.gif

/Hans vapen är blodade, hans fötter slitna. Hans ögon har sett sällsamma ting. En Äventyrare.
 

looser

Veteran
Joined
27 Jul 2000
Messages
56
Location
Nyköping
Filmen var som sagt skit bra.
hur det skulle vara med south park rpg jo jag tror jag vet spelar ibland med ngra när vi spelar blir det ofta en sjuk stämning som kan likans med south park.:)

Ghetto sången är inget jämfört med när cartman sjunger cheesy poofs sången för att vinna en tävling eller när cartman från en annan dimesion sjunger you guy are my best friends hehe.
 

Grim_UBBT

Veteran
Joined
25 Sep 2000
Messages
31
Location
Skara, Sverige
Hmm undrar vad South Park har med Rollspels forumet att göra. Finns säkert något annat forum det passar bättre med South Park i.

Semper idem /[color:white]Grim</font color=white>
"Om du hade tigit, hade du fortfarande varit filosof." Boethius
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Chef: Suck on my chocolate salted balls!
Kenny: mmmmffmfmfff
Chef: Hello Ke... ..oh mama thats a hot chik

Hehe det skulle vara ascool

Klon
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
NO WAY, South Park äger!!!
Akta så jag inte boffrar, skämt åsido ni tar forumet för seriöst. Lite kul ska man väl kunna ha vid sidan av det seriösa!

Klon
 
Top